Iga ettevõte on unikaalne, aga erinevate ülesannete lahendamiseks
kasutatav tehnoloogia on alati sama - jalgratas on juba leiutatud.
Keegi peab lihtsalt keti peale panema.
Keerukana tunduv
digitaliseerimisprojekt lihtsaks
ja kuluefektiivseks
Mõned näited olemasolevatest
puzzle tükkidest:
Isiku tuvastamine sisselogimisel. Kui lihtsamal juhul piisab n-ö ettevõtte sisesel kasutusel ka tavalisest, kasutajanimi-salasõna kombinatsioonist, siis suurema turvalisuse tagamiseks ja erinevatele kasutajatele juurdepääsu andmiseks (iseteenindus jms) on autentimisvahendite kasutamine oluline.
Nutiseadmetega koodide skaneerimine on tänapäeval tavapärane tegevus. Nii on lihtne sisestada infosüsteemi erinevaid koode või suunata koodi skaneeriv kasutaja mingile kindlale veebilehele infosüsteemis vms.
Sageli on vaja sisestatud andmete põhjal genereerida standardseid dokumente ning neid asjaosalistele edastada
Kõiki andmebaasi salvestatud andmeid saab vajadusel kasutada raportite koostamiseks
Sõltuvalt protsessist ja sõnumi sisust, sobib sms info edastamiseks paremini, kui email
Riigi infosüsteemidega suhtlemisel, võib olla vajalik teatud X-tee päringuteks
Klassikaliselt alati vajalik andme lisamiseks või väljavõtmiseks
Kiire ülevaade võtmenäitajatest/-mõõdikutest
Liidestuse moodulid: