Task/ticket management moodul
Kuigi task/ticket management viitab justkui klienditoe tööriistale, siis sarnase funktsionaalsuse kasutamist saab laiendada suvalise ettevõtte tegevusvaldkonda, kus tehakse mistahes korduvaid tegevusi ja hallatakse mingeid nn objekte.
Piisab, kui anda anda „task“ile teine nimetus ja süsteem omandab koheselt teise mõtte.
Task’ina võib käsitleda nii kliendi tellimust kui ka ühte toodetud ja/või kontrollitud seadet, lepingut, toimikut või vearaportit, aga ka patsienti või perekonda. Sõltumata ettevõtte täpsest ärist ja protsessidest, on alati vaja jälgida mingeid tegevusi või materiaalseid või virtuaalseid objekte, hoida ja muuta nende andmeid ning anda tegevusi protsessis edasi jne.
Olulisemad funktsioonid mistahes „objektide“ haldamisel on:
– Vajalike andmete hoidmine
– Olekute muutmine ja jälgimine
– Vastutajate sidumine
– Tähtaegade jälgimine
– Meeldetuletuste genereerimine
– Raportid ja statistika
Selline objektide haldus võib olla kombineeritud ka klientide poolse iseteeninduse võimalusega.